Merhaba güzel anneler. Oğlum şuan 9 buçuk aylık 3 aylıkken meme reddi başladı bir dk zor emiyordu sonra emerek uyutmak zorunda kaldım çünkü uyurken alıyordu sadece . Bı kaç ay öncesine kadar hep biseylere dikkat çekerek emzirmeye çalıştım oyuncak kolye falan şimdi onlarla da emmiyor sadece uyku gecislerinde alıyor iki kez uyuyor günde zaten. göğüslerim sertleşiyor iyce süt çekilecek diye korkuyorum yardımınıza ihtiyacım var . Sağıp icirmeyi deniyorum biberon zaten hiç almıyor bebekken şırınga ile icirdim hep şimdi artık büyüdü ve çok hareketli içmek istemiyor. Emzik de almadi hiç alamıyorum neden böyle yapıyor