Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve 1 ay sonra ek gıdaya başlicaz.Bugün doktor kontrolümüz vardı bu arada oğlum sadece anne sütü alıyo.Ben de süt ve süt ürünleri diyetindeyim neyse doktor dedi ki 6.ayda ek gıdaya geçince bebeğin alerjik mamalardan alıcak🙄Ben sadece anne sütü alıyo ama dedim o da ama kahvaltıda yumurta yoğurt tüketemicek bunları bi şekilde alması lazım dedi.Sizin süreç nasıl gelişti merak ediyorum alerjik bebeklere özel menüler yok mu Allah aşkına neden mama vereyim anlamadım?