Sevgili anneler yakında işe başlayacağım ve bebeğim henüz biberona alışamadı. Aç ağlıyor ama biberondan almıyor. Ben de en fazla 5 dk ağlamasına dayanamıyorum sonra meme veriyorum. Nasıl alıştıracağım? Ben işe başlayana kadar alışamazsa ben rahat edemeyeceğim.