Bnde ümraniye tıpta yaptrdım ama ümit hanımıda diğwr dktrunda yorum yapanlar vardı hiç beğnmedijlerini ama herkes sert davranıyo ile ilgili yorumlarıydı o güzden genel cerraha yaptrdjm memnunda kaldım ton ton du kibar bebeğim hiç anlamadı bile yaparken snrasında illaki ağladı ama okdr gecesinde güzel uyudu