Kızlar bebegim 10 aylık henüz hiç dişimiz yok. Bu ara bebegim çok sinirli. Birşeye kızdığında iki elini yumruk yapıp kendini sıkıyor ve bağırıyor. Bunu yapmayı nereden ögrendi bilmiyorum. Evde eşimle de çok dikkat ederiz konuşmalarımıza. Çok üzülüyorum bu sinir nereden geliyor yumruk sıkmayı nereden biliyor. Acaba geçici bir dönem mi diş dönemi sinir yapıyor mu Yardımcı olursanız sevinirim