Kizcem-20 Hangisi, daha iyi oluyor güzel Anneler. kızım 4 aylık oldu. arada bi meyve yerken bana bakıp ağzını şapırdatıyor küçük meleğim😊 file şeklin de olan mı daha kullanışlı yoksa emzik gibi olan mı önerilerinizi bekliyorum
Gzdzeynep Kizcem-20 ucu silikonlu olanlar daha kullanışlı. Bende bebedorunki vardı hatta baya kullandık.
Kizcem-20 Balkizlarim teşekkür ederim😍 tecrübeli olmak bi farklı oluyor dimi🙈 benim ilk çocuk ya ne yapacağımı şaşırıyorum😂
Balkizlarim Kizcem-20 caniiiim olur mu güzel anne estağfurullah öğreniyoruz bende dahil artık alıştım ve tek olunca arastiyorum herşeyi ♥️🙏💐
Deletedmom414 Kizcem-20 file olanı attım hiç hijyenik değil temizliyemedim yapışık kalıyor herşey. Emzik olandan aldım çok iyi