Papatya Hacerhhz ben kullanıyorum. İlk zamanlar düzenli kullandım. Şimdi aklıma geldikçe kullanıyorum ama faydasını gördüm.
Snfk Hacerhhz canım ben laktamax kullanıyorum ve günde 2-3 bardak rezene çayı içiyorum. Emmediği için 80 cc çıkarabiliyorum
Fatmacicek Papatya aynen kullanıyorum . Sabah öğle akşam 2 er tane. Faydasını gördüm . Ama bestlak damla ve humana çay onlarda takviye ediyorum .
Papatya Fatmacicek aynen bende bestlak ve Humana ile destekliyorum. Yediklerime ve bol su içmeye de dikkat ediyorum