Ya Allah askina evladini mama ile buyuten yok mu arkadaslar mamalar zehir mi? Sutum az oldugu icin bi emzirme danismani ile gorusuyorum aksam 11de bi de gece 4te sutumu sagdim ki o daha sik sagmami soyluyor. Bebegim 3 saatte bir 210 cc iciyor ancak ben bir ogle uykusuna yatirirken bi gece uykusuna yatirirken 210 cc mama veriyorum. Bana bu mamalari gun icine yayalim 2 saatte bir 30 cc ver oglene kadar emzirme sonrasi dedi. Gece sutu sagmisim cocuga damla damla sut gidiyo ustune mamayi 30 cc yaptim sadece durur mu cildirdi. Mamalar mayistirir sersemletir icinde casamorfin yani morfin turevi bir madde var dedi. Hakikaten cildiriyorum. Aktif emen bir bebek varsa gogsu surekli bos tutmak mantikli mi bu sefer cocuk emmek istrmiyor o gogsu. Mamalar gercekten bu kadar kotu mu? Mamayla besleyen anneler sknti yasadiniz mi? Gercekten yeter artik ya