Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük. Bugüne kadar hep anne sütüyle besledi. İll zamanlar sütümü sağıp ayrıyeten biberonlada verirdim ama şuan biberonu reddediyor. Mama kullanmak istemiyorum ama geçenlerde hastalandı kilo kaybımız oldu doktorumuz günde 3 kere mama verebilirsiniz dedi. Biz evde bulunsun diye aptamil almıştık ama toplasan 2-3 kere ya içmiştim ya içmemiştir hep çöpe gitti yani. Doktorumuz denemek amaçlı kendi yanından hipp verdi onuda sevmedi. Acaba sizin önerebileceğiniz bir mana var mı? Dün gece bir ölçeklik yapıp mama kaşığıyla içirdim öyle içti. Belki biberondan kaynaklıdır dicem ama önceden severek kullanırdı biberonu