Merhaba hanımlar. 4 buçuk aylık.oglum var. Bu ay hic kilo almamış malesef. 6 kilo. Sütum var doyuyorda aslında. Bezlerini dolu kakali ve cisli alıyorum. Sanırım sutum kaliteli değil. Internette bu lactamil in sütlü icecegine rastladım ararstirirken. Süt kalitesini arttirdigi söyleniyor. Aranızda kullanan var mi. Işe yarıyor mu. Yada sutumun kalitesini arttırmak için tavsiye edeceğiniz şeyler var mi. Şimdiden teşekkür ederim. 💕🙏