gizemelifbas aman bana kimse atak demesin, bana atar geliyor valla. Benim oğlan doğduğu günden beri hep atarlı. Doğduğu gece 4 saat uyumadı, gazı vardı. Yenidoğan döneminde 17 saat uyumamışlıgı var, 10-11 saat bize artık normal geliyordu. 7 ay gaz sancısı çektik. 3 aydan sonra azalır, 4 ayda biter dedi doktorlar, bitmedikçe dertlendim doktor doktor gezdim. Çocuk doktorumuza çok güvenirim ama ona da inanmadım başka başka doktorlarada gittim, verdiğim parayla kaldım. Hep sonuç gaz. illa ki bitecek En büyük derdimiz pırt olsun, Allah başka dert vermesin dedim, sabretmeye çalıştım. Bu arada alerjisi olduğu içim süt ürünleri diyeti, katı diyet, kademeli diyet yaptım, reflüsü de vardı. Tam gaz bitti, reflü minimize oldu derken 5 diş çıkardı 6. Da yolda. Uyku eğitimi aldım çok şükür gece uykularımız nispeten düzeldi ama uyanık olduğu her an bir bebek neden ağlar? Evde sepet sepet oyuncak oldu yüzüne bakmıyor, yürüteçte biraz oyalanıyordu onu da bıraktı. Hava soguk dışarı çıkmak istiyor ama asla mont giymiyor. Giydirdiğim anda kıyamet kopuyor. Sürekli mızmız ve mutsuz. Ben bu çocuğu mutlu etmek için ne yapmalıyım çıldırmak üzereyim. Geçen pazartesiden bugüne sadece salı günü biraz sakindi. Çorba hariç ek gıda da sorun yaşamazdık, 2 hafta oldu onu da yemek istemiyor. Artık tv açıp önüne oturtasım var ama pişman olacağımı bildiğim için yapmıyorum. Allah bizlere sabır versin.