Yedikten sonra gazını da çıkarıyor mışıl mışıl uyuyor ben de anlamıyorum sma kullanıyoruz emdikten sonra 60cc yetiyor ama sütüm dediğim gibi yeni yeni geldi ondan önce mümkünatı yok susmuyordu gaz dedik bizde gazını çıkardık yatıyordum durmuyordu aranıyor o 30 cc içmeden yatmıyordu anlamıyorum ben de fazla gibi geliyordu hep 😔 ben mi bir hata yapıyorum bilmiyorum ki