___sonbahar___ bizimki de sık sık tekrar ediyorum damlası var ama antibiyotik olduğu ickn çok fazla kullanmak istemiyorum,bu arada anne sütü bildiğim kadarı ile göz iltihaplanması ve capaklanmada enfeksiyona sebebiyet veriyor bence yapmayın , doktorumuzun ve eczacimizin soyledigine göre kirpik dibi birikmesi den kaynaklı oluyormuş ,göz yakmayan bebek şampuanı ile gözlerini yıkayıp temizlemek ,serum fizyolojik ile sabahları silmek fayda sağlıyor bizim iki gündür vardı bu yukarıda yazan uygulamalar ile sorun çözüldü