Aselks 16 aylık kızım, bizimki de öyle. Gerçekten çok yorucu. Gece boyu uyuyan çocuk ne olduysa saat başı kalkıp çığlık çığlığa ağlıyo 🤦🏻♀️ Ayağımda sallıyorum uyuyo beşiğe koyunca diken var sanki nasıl ağlıyo napıcam böyle bilmiyorum.. İnşallah dönemseldir 🤷🏻♀️