Dün aşıları olduk. Hiç birşey yoktu. Ama sabah uyandığında beri ağlıyor, kucağımdan indiği an çığlık kıyamet. Elinde bir oyuncak kaşığı var onu tuttu almak istesem vermiyor, kitabı açacak elinde kaşık olduğu icin açamıyor, kasigi ver açalım kitabı diyorum elinden alınca oooo hemen ağlama😏😤😤 aşının verdiği huysuzluk mu acaba ??