mrv5556 Kızlar 4.5 aylık oğlum gece yarım saatte bir kalkıyor bide aglıyor gözlerini de acmıyor ağlarken. Hayır bakıyorum artık gazını da kendisi rahatca cıkarıyor karnı da tok napıcam bilmiyorum. Ölüyorum uykusuzluktan 🙄
ahsenmomm mrv5556 benimki de aynı 4.5 aylık tam anlattığınız gibi . Bu gece 20 defa kalkmışımdır🤦🏻♀️
eymenkerem mrv5556 karnının tok olduğuna eminseniz bazı çocuklar böyle oluyor huy olarak benim yeğenimde öyle bir gecede 50 kere kalkar kalktığı yetmez aglamasina apartmanı ayağa diker. Gün içinde de çok huysuz 1 yaşında hala düzelmedi bizde düzelmesini bekliyoruz
CaglaCeylin ahsenmomm 9 ayligiz ve dogdugundan beri öyle ben artik umudumu kaybettim. Ama kendimde insan olmaktan ciktim cünkü uykusuzluktan gözlerim yaniyor,
CaglaCeylin 9 ayligiz ayni durumdayiz dogdugundan beri saat basi uyaniyor. Gecmiyor ama ben kendimden gectim artik uykusuzluktan harap oldum
mrv5556 eymenkerem eminim tok oldugun à canım emmiyor biberon veriyorum onu da içmiyor aç olsa içer heralde de inşallah boyle devam etmez 🙄
Kusursuzhata Biz de 4 atağındayız çoğu gitti azı kaldı. Şafak 6 😂 kalkıp ağlamıyor benimki otur sabah ezanına kadar ben konuşam sen dinle diyor
mrv5556 Kusursuzhata bizim atak bitti ama hala devam ediyor mızmızlık benimki de 5 de 6 da uyanıyor beşigin içinde kendi kendine konusuyor bide uyumuyor Bi turlu o vakte kadar da kaç kere kalkıyoruz.
Kzbneymen Bwnimde 4 gün sonra 8 aylık olucak 15 kere nerdeyse kalkıyoruz kaç kere ağlıyo çıldırmalık karnı tok doğduğu günden beri gazıyla uğraşıyosum şimdide bu uyanıp ağlamaalr başladı bian önce bitsin inş