Merhaba arkadaşlar,
Doktorumuzun tavsiyesiyle kızım 5 buçuk aylıkken ufak ufak tadımlara başladık. İlk zamanlar pek sıkıntı olmadı ama şimdi 6 aylık olduk ve kızım kakasını yaparken çok zorlanıyor ve çok az yapabiliyor. Her gün yapıyordu şimdi 2 günde bir belki. Onun huzursuzluğu da var sanırım. Ne yapmam gerek? Daha önce başınıza geldi mi? Nasıl geçer? Yardımcı olabilir misiniz lütfen 🤗