Merhabalar 7.5 aylık bir oglum var. Yaklasık 1-2 aydır Gozle gorulen tepkıler vermeye basladı Zaten fakat bu sure ıcerısınde esıme oldugu kadar bana düşkün degıl, esım eve gelınce kucagına atıyor kendını, ona daha çok guluyor, benden sankı bakıslarını kacırıyo cok fazla duskun degıl , kucagıma gelmek ıcın cokta caba sarfetmıyo. Dısarıdan gelen ınsanlara da daha sıcak. Yenı bırı gelınce hemen gulup kucagına gıtmek ıstıyo. Bende uzuluyorum bu donemde etrafa ılgı duyması normal mı, bana neden soguk kafama çok takıyorum. Aynı seylerı yasayan varmı?