Çok yorgunum artık bebeğimde hep huysuz 2-3 haftadır saat başı kalkıyor bazen uykusu olmuyor bebek arabasında sallayp beşiğe koyuyorum 2-3 hafta önce de 5-6 kez kalkardı ama geri uyurdu emipte şimdi daha kötü uyumadığı da oluyor ve her saatte kalkıyor düzenli atak vs diş diyolar ama bizim kaç aylardır böyle nedir sebebi nasıl düzelir yardımcı olun lütfen çok yorgunum uykum var her gün bu gece nasıl olacak diyorum😒