Zumreee Ben icmeye basladim gunde 10 damla meyve suyuna karistirarak ama bebegimi sadece emziriyorum zarari yoktur dimii
birboncukannesiiii Zumreee hamilelğimin ilk gününden bu yana (kızımı doğurdum 2aylık) drum dvit içiriyo. hergün 7damla. Bazen aksatıyorum ama gene de içiyorum diyebilirim. Ekmeğime damlatıyorum.
TospikOglusum Zumreee bence damla sayısı çok fazla ben hamileyken devit3kullniyodum ekmeğime yada yemegime damlatıp yiyodum