
Kızlar ikizlerim olduğu için çokcaa mama alıyoruz.. 22 kasımda 155 tlye aldığım mama, sözde indirim zamanı 23 kasımda 190 tl olmuş.. Dikkat edin indirim yapmıyolar aksine arttırıyorlar. Hepsiburada sitesii bu arada, Trendyol vs onlarla öyledir eminim.