SevdaGg boşa para o adam ya ben 2 kere götürdüm kızımı ne sorsam cevabı hep
“hmmm olabilir evet” bunlardı hep hiç bir şey anlatmadı. Benim bildiğim daha özel doktorlar gece gündüz ne zaman olursa olsun ararsan doğru düzgün konuşur ya Kızım alerjik gaita tahlili istedi yaptırdık sonra sonuçları çıktı gece 11-12 falandı aradım dedim bunlar yazıyormuş tahlilde diye hmmm süt ürünlerini kes dedi peki bu ağrı yapar mı kızım bi anda çığlık çığlığa ağlıyo dedim daha 2 aylıktı o zaman evet olabilir iyi geceler deyip suratıma kapattın şu ilacı ver şöyle yap falan hiç birşey demedi.
10 gün diyet yaptım şikayetlerimiz devam ediyordu aradım söyledim hemen buraya geliyorsun mama için rapor çıkartcam asla emzirmiceksin artık dedi gün boyuna ağladım nerdeyse ben mamayla baş edemem gece nasıl hazırlarım ya yetişemezsem kızım açlıktan ağlarsa diye🤦🏻♀️ Mehmet Tayyip Aslana gitmek istedik tahlil sonuçlarını verin dedik sekreteri eşimle inatlaşmış o da aynı şeyi dicek neden gidiyorsunuz diye eşimde bağırmış en son sana ne kardeşim versene diye öyle vermiş. Mehmet beye gittik emen çocuk sütten kesilmez olur mu öyle saçmalık şunları bunlarıda yeme düzelir dedi ve düzeldi geçti şikayetlerimiz. 😌
edip gali desen canlı cenaze gibi bıdır bıdır bişeyler diyor ama hiç anlaşılmıyor bana mı konuluyor sekreterine mi havaya mı konuşuyor belli değil😅 🤦🏻♀️