Tazeanne1811 Merhaba anneler bebeğim 6 günlük sarılık başlangıcı oldu dr mama takviyesine başladı ilk 4 gün 30 cc mama emzirme yapıyordum şimdi o yetmiyor 60 cc mama veriyorum bide hem emzirip sağıyorum siz nasıl yapıyorsunuz?
Sutlac11 Tazeanne1811 bana doktorum yarım saat emzir 30 cc mama ver dedi. Sütüm geldiği için dediği gibi yapmadım 2 saatte bir emzirdim 10 cc mama verdim şırıngayla biberon istemedim emerken aradan akıttım geçti çok şükür
prensinveannesininguncesi Tazeanne1811 merhaba ben de hem emzirip hemde 60 Cc mama verdim basit düzeyde atlattık sarılığı şükür
Zeynonunannesiiiii Tazeanne1811 Tazeanne1811 2 saatte bir emzirdim emzirme sonrası 30 cc mama verdim doyup doymadığına emin olmak için doktor öyle söylemişti
prensinveannesininguncesi Tazeanne1811 benim ilk 2 gün sütüm gelmedi .Sonra da geldi ama doktor bebeğime yetmediğini söyledi .Mamaya başladık
Tazeanne1811 Zeynonunannesiiiii banada öle dedi ama şimdi 30 yetmiyor memede uyuyor sürekli aktif bir emme olmuyor
Zeynonunannesiiiii Tazeanne1811 öyle olmaz sarılığı dahada yükselir ayak tabanının altına masaj yapar gibi bastır,hafif burnunu sıktır uyanıp beslenmesi lazım