Normalde emziriyorum bebegim 6 aylık. Ama ağır corona oldum. İlaç kullanmam gerekecek. Anne sütü veremicem. Hangi mamadan almalıyım nasıl oluyo bu mamalar hiç bilmiyorum. Bir de mamaya gecince bağışıklığı zayıflar o da pozitif olur diye korkuyorum. Covid olan anneler ne yaptınız hem ilaç hem emzirme nasıl olacak 😔😔 çok ağır geçiriyorum yataktan kalkamıyorum. Allah belasını versin bu illetin