Kızlar benım 6 ay 10 günlük bir bebeğim var. Bu saat oldu daha uyumadı. Yaklaşık 20 gündür bu sekılde. Sabaha karşı 5 gıbı uyuyor. Akşam üzeri 2-3 gibi kalkıyor saat 5 e doğru mutlaka yıne uyuyor ve akşam üzeri 6 buçuk gıbı kalkıyor. gece 11-12 de tekrar uyuyor ve 1 gibi kalkınca tekrar sabah karşı 5 gıbı uyuyor. Diş mi gelıyor dıyorum daha hıc dişi yok. Neden bu sekılde oldu anlayamadım çok moralim bozuluyor eskiden mis gıbı uyurdu emmek ıcın kalkardı sadece emer tekrar uyurdu. Bu ara uyku düzenimiz çok bozuldu ve her uykudan uyanışta acayıp sekılde çığırarak ağlıyor gözleri kapalı ama çığırıyor anlayamadım. Basına gelen oldu mu olduysa nasıl bır cozum buldunuz