Minikulkum biz 5 ayda basladık 6. Ayda 3 öğüne gecirdi dr . Sabah kahvaltı : bulamac yapmadım yumurta peynir falan. Öğlen corbanız olsun kesin dedi . Aksam: yoğurt/muhallebi/meyve dedi
agır gelmez yani tattıklarınızla sebze , yoğurtcorbası tarhana yspabilirsinix