OzgE_K EmnEymn ben sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyorum henüz doktor kontrolüne götürmediğim için doktoruna soramadım hangi marka iyi diye. Kabızlıkla ilgili Bi sorun yaşamadım şimdiye kadar sağlık ocağının verdiği kan kan damlasında.
anne15 EmnEymn biZde saglık ocagından vegaferonu verdiler kullandım ama günasırı ve 3 damlaydı smdi bıraktık . Kabız oldu ama damladan değildir
anne15 Sidal biz günasırı 3 damla kullandık hergün değil , katı gıda yemesinden bizimki damladan değil . Bırakalı 9 gün oldu düzelmedi zaten kakası . Damladan değil bizimki