Kızlar merhaba bu saatte ne postu diyosunuz ama yavrum çok kötü oldu ya arabayla tüm şehri gezdirdk ağlamaktan helak oldu gaz ilk defa böyle yaptı kolik bir bebek fakat bu kafarını ilk defa yaşadık dün bebelac gold almıştım ilk denememiz aptamili içmeyi bıraktı diye başka mama içmedi hipp vs bunu içti buda ertesi akşamına böyle kıvrandırdı yani inanın artık napacağımı şaşırdım sütüm yok pis insanlar yüzünden gitti yavrumun rıskı şimdide mamalarla uğraşıp duruyoruz varmı öneriniz evde similac aldım her ihtimale karşı demerim belki diye korkuyorum oda gaz yapar diye hipp yi içmiyor beğenmiyor aptamilide oyle