Eyocan15 Ays11 canım ben onun için plastik meme ucu kullandım ve kendi sütümü sürdüm 1 haftaya geçti tavsiye ederim hem emzirirken acımıyor hemde geçiriyor
Beyzaaaa Ays11 canım aklına gelebilecek. Herşeyi denedim hiç bişey fayda etmedi en son silikon UCLA emzirmeye başladım o iyileştirdi şuan 5 buçuk aylık halen onla emziriyorum bazen kendi göğsumu veriyorum yine yara oluyor ama onla olmuyor
Batu55 Ays11 ayva çekirdeğinde buldum denemediğim kalmadı biraz ayva çekirdeğini suda 3 5 dakika kaynat sogut sürekli sür emzirmeden sonra kuruyunca öyle kapat hem ağrısını alıyor hem iylestiriyor bide anne sütü
Altntaskadrye Ays11 2aylığız herşeyi denedim silikon uç kremler yağlar yok acısı dinmedi gümüş kapak aldık o rahatlattı şükür hala yara ama acımıyor inşallah geçer çok zor bilirim 😞
Tberksusahra Garmastan pomat kullanmıştım bende emzirirken de kullanabilirsiniz bebege zarari dokunmuyo hic yara olmadi benimde o krem de etkili.
gmze11 Tahinin üzerine biriken yağı kullanıyorum ben hç yara olmadı her emzirme den sonra sür silmeye yıkamaya da gerek yk
Melindaninannesi Ays11 krem sürdükten sonra sütyen ile sürtünmeyi ortadan kaldirmak için silikon uç ya da gumus kapak vb. Kullnaiin içine sütünüz de dolduğu için her türlü hızlı iyileşiyor kesinlikle tavsiye ederim 👍