Hilalumay biz 2 aylıkken yaşadık biberon yüzünden canım tam 6 ay yaşadım emzirme danışmanı ndan yardım aldım küt yumuşak uçlu alıştırma bardağı ile ver dedi bende onla vermeye başladım çok şükür 1 ayda biberon u unuttu beni yavaşdan emmeye başladı istersen ins dan emzirme danışmanlarına bir sor inşallah emmeyi bırakmaz ben çok zor günler yaşadım kimse yaşamasın inşallah