Ben hamileliğimde bir kaç defa gittim doğumu onun yapmasını düşündüm başta ama aşırı yoğun bi doktor bi kontrol nst için en az yarım gün orda geçiriyodum ayrıca devlette takipli olduğum doktor vardı en son Burcu hanım on gün sonra kontrol görücem diyip bankoda kontrol süreniz dün bitmiş diye ukalaca ve yardımcı olmak istemeden benimle konuştu Burcu hanımla görüşmek istedim ona göre ücret ödemesi yapıp girecektim saatlerce görüşemedim ilgilenilmedi böyle basit bişeyde bana bakmayan doktor doğumum gelince nasıl ilgilenir dedim gitmeyi bıraktım devlete devam ettim iyiki de öyle yapmışım gidip memnun olan öneren çoktu ama o yoğunlukta belki doktor ilgilenirdi ama asistan ve Bankocu yüzünden ben vazgeçtim hastane de çok kalabalık doğum yakınsa giderseniz oraya çok dikkat etmenizi öneririm