Selam kızlar . Bugün doktor kontrolüne gittik.
Kız bebeğim var 3400 gram doğdu. Ve su an 3.5 aylık. Kilosu 6300 gram.
Sadece anne sütüyle besleniyor , meme reddi var . Sadece uykudan uyanınca sersemken emiyor , 2-3 saatte bir emziriyorum.
Doktor kilosu biraz az , mamayla destekle dedi. Moralim bozuldu. Mama verirsem , memeden iyice uzaklaşır diye de korkuyorum . Günde bir kez geceleri versem mi acaba 90-120 cc gibi. Sizce de kilo düşük mü ?