Kızlar 2 3 gündür 10 aylık oğlum emzirmeye başladığımda direk ısırıp oyuna çeviriyor asla içmiyor sağıp veriyim dedim biberon ağzına sürmez kaşıkla verdim piskürttü bu akşam sma mama aldım az Önce vereyim dedim koyameti koparttı içmiyor ama ek gıdada sıkıntı yok iştahsız ama yiyor yinede. Bugün de covid testim Pozitif çıktı onunla alakalı mıdır napıcam bilmiyorum bi yardım edin allah aşkına kafayı yemek üzereyim