Bebeğim 5 ay 21günlük kilosu normal ek gıdaya yavaştan geçiş yaptık. Ek gıdadan önce günde 5 kez 150 cc mama veriyordum şimdi ise 3 kez mama(160cc) 2 kez ek gıda vermeye çalışıyorum ama yetmiyor doymuyor ve ağlıyor doğrumu yapıyorum bu mama ve ek gıda oranı nasıl olmalı mamayı yükseltsem mi bilemedim siz nasıl yapıyorsunuz yardımcı olurmusunyz