3,5 yaşında oğlum var 9 aylıkken bir anda sallanarak uyumayı bıraktı yanımıza yatıp uyumaya başladı ama kulak tutarak ilk başlarda bu çok sıkıntı değildi ama gel gelelim hala öğle uyumak istiyo ve eğer yanımda yatıyorsa bu benim için artık o kadar itici oluyo ki uykusunda bile bıraksam kulağıma yapışıyor farkındayım bıraktırmazsam uzun yıllar bu alışkanlık kalacak onda çünkü çok var böyle örnekler etrafımda kaç yaşına gelip parmak emen yanak tutan kulak tutan şu ara bende bıraktırmak icin mücadeledeyim hakkımızda hayırlısı