Lütfen bilgisi olan yazsın kizim 3 ay 9 günlük 1 ayda sadece 100 gram almis sadece mama ile besleniyo hangi mamayi alsam ne yapsam kaşık mamasi na başlasam erken mi sürekli kafamda sorular yetersiz hissetmek beni mahvediyo herkez bu daha minnacık hic büyümemiş diyo delircem uyuyamıyorum dusunmekten