sibell06 Oznr11 benimki de kusıyor 60 verdiğim zaman 15-20 dk sonra tekrar ağlıyor doymadığı için sonra 30 daha veriyorum
sibell06 Tazeanne1811 sağlık ocağı bana kızdı sen napıyorsun diye 30 ver dedi bebeğim midesi ne ki o kadar çok veriyorsun diye
gunes20 sibell06 saçma bizde mamayla bebe büyütüyoruz. Kendisi durabiliyo mu aç. Çocuk da açsa duramaz tabi. Ne kadar isterse o kdar. Kaldıki ilk 5 ay ne kadar kilo aldırabilirseniz iyidir demişti bize doktorumuz.
Oznr11 sibell06 90 verdiğimde yarisini kusuyo neredeyse aslında doyuyodur nekadar cok versem okadar cok yer
sibell06 Oznr11 benim kızımda kusuyor ama versem daha yer 120 cc bile yer siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
Princessmother Oznr11 canım kusuyorsa çocuk mamasını değiştir bence ya da alerjisi olabilir doktoru gördü mü ?
Bahsennn sibell06 BEN bebeğim hep 30 cc geri den geldi ama baya kilo aldı seninkisi boğazıdır. Önemli olan kurmaması yada rahatsız olup ağlamaması gerisi mühim değil
Oznr11 sibell06 aptamil cok gaz yapti birde kakasini yapamadi gerci bundada gec kaka yapiyo ama en azından kendisi yapiyo
sibell06 Oznr11 kakasını yaparken ağlıyor kabız oluyor bazen günde 1 defa yapıyor gazımız oluyordu gaz damlası kullanınca gazımız olmuyor ama kaka sorunumuz var
Princessmother sibell06 biz o zamanlar 60 cc içiyorduk canım 2 saat ara ile şimdi 3 aylık olduk 3,5 4 saat ara ile 150 cc içiyoruz
sibell06 Princessmother 2 saatte bir kalkıyor diye bende 90 veriyorum o zamanda 3 saatte bir kalkıyor bazen 4 saat de bir
Princessmother sibell06 ama kuzum daha çok minik o yüzden 2 saatte bir beslenmesi iyi olur. 2 aya geldiğinde bu süreyi uzatabilirsin ama 2 ay ile Yenidoğanlıktan tamamen çıkmış olacak. Yine en iyisini sen bilirsin tabi annesi sensin ama tavsiye ediyorum diyim 🥰
Oznr11 sibell06 o kaka sorunu bizdedir var iste bazen 2 gun ust uste yapiyo ama gunde 1 defa bazende 4 gunu buluyor