Synmannesi Sütüm az ne yaptım artmadı sağarak az kötü verdim bitti suan ise damla damla 10 ml zor çıkıyor göğüslerim pamuk gibi küçüçük , mama veriyorum hep emzirmeye hasretim ilk evladım 5 aylık 2 ay emdi sadece 😟😥 çok üzülüyorum
Mina0607 Synmannesi benimki 3,5 ay zar zor emzirdim çok uğraştım olmadı keşke emseydi ama yapacak bseyde yok sağlıklı çok şükür üzülmeyin uğraşmışsınız yine iyi emmiş
KahramanAnne Synmannesi benimde emmiyor 5 dakka çekşyor bırakıyor doymuyor lansinoh elektrikli pompasını kullandık ama çekmiyor elimle sıkınca geliyor pompada gelmiyor şimdi mochi pompa sipariş verdim onla deneyeceğim
Synmannesi Mina0607 emzirmek o kadar isterdim ki 😥 nasip böyleymiş gören memen den belli süt yok mama ver diyor üzülüyorum