Bebegim gazli kolik bebekti 3 ay sonra gecti sukur ama asla uyumayi sevmiyor. Suan 10 aylik gündüz uykusu max 3 saat ama geceleri 3 4 5 6 7 bazen 8 10 kez uyaniyo asla deliksiz bi uykumuz yok cok yoruldum bunaldim en azindan 4 5 saat deliksiz uyusun istiyorum. Sadece ek gida ve mamayla besleniyo. Acaba bu damlayi alip kullansam uygun olur mu