8 aylik bebegm var ne guzel erkn uyuttm 10 bucuk gibi zaten bu aralar uyku sorunumz var atakmidr dismidr anlamadim sonra bzde yatalm dedik yattik esim bi ote donuyo bi beri yok okruyo tiksiriyo bi sekilde ses yapiyo iste cocuk uyandi deli olucam o kadar ugrasiyorum azcik dilkat et ya sanki bilerek yapiyo allahm bn bakmiyorm kalkip uyandigini biliyorm bide yanina gidip laf atmazmi iyice deli oldm