Dilara412 canım benim bebeğimde çok gazliydi kolik değildi ama gazdan çok ağlardı emmezdi uyuyamazdi kendi kendine gaz cikaramazdi vs. Şimdi bir yaşında yeni doldurdu inanir misn daha yeni yeni kendi kendine gaz cikarabiliyor o da mizmizlanarak çoğu Zaman kucağımda karnını karnima bastirdigim zaman çıkarıyor.. yani ne zaman biteceği belli olmuyor sen sürekli gazı varmış gibi spor yaptır masaj yap geçecek inşallah..