mozaik Reyhanbal benim oğlumda 11.ayina yeni girdi son 1 haftadır 2-3 yapıyor. Onceden bu kadar yapmazdı. Dönemsel mi bilemiyorum. Bazısında ıkınıyor baya bi . Bazen anlamıyorum bile yaptığını kokudan fark ediyorum
Deletedmom_36 Reyhanbal hayir cok rahat yapiyor aylarrir bu sekilde cok fazla 💩yapan bir bebek degil☺️