esraeylul34 biz de 4 gün sonra 9 aylık olacağız nasipse. Ek gıda 2 kaşık bir şey yese şükür yedi diyorum, zorlasam da kusuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Uykusu fena değil, gündüz üç kez uyuyor son uykusu çok kısa, gece de kalkıyor erken erken ama uyuyor yine. Bu arada emekleme sürünme ayakta durma konuşma çabası bunların hiçbiri yok, yüzüstü durmayı da sevmiyor yuvarlanıyor hemen. Biz de böyle durumlar 🤷♀️