Fuathulya neye istinaden kilosu iyi dediniz ayda hanfendi acaba şöyle bilinçsiz olmayın lütfen doğduğu kilo önemli. Evet kilosu şuan da iyi ama ayda 500 gram almış 500 gramın altında alan bebeklerde mutlaka beslenme ile ilgili problem oluyor. Nasıl tarttınız evde mi tarttınız ? Evde tarttıysanız yanlışlık olmuş olabilir bozmayın moralinizi çişini ve kaka yapıyorsa önemi yok her bezinde ciş olmalı. Benimde 4 aylık oğlum var 500 gram alt sınır doktorunuzla görüşün isterseniz