Eliz0728 aynen canim benimki asla icmiyodu bende mama wermiyodum zaten snra benim sutum azaldi 1 aya yakindir deniyorum hersey yok azcik gelio oda cocuga yetmez tabiki 6 aylik oldu oglum agliyodu durmuyodu caresiz kaldim mama wermem lazmdi yemedi asla kasikla iciriyodum 125 ml mamayi kasikla gece 3 saatte icerdi yani cok zor olurdu icine ablam cici bebe atyo ogluna 9 aylik onunda sende at dedi bana bende attim 1 yada 2 atiyorum bazen ole icmeye basladi zaten 4 aydan itibaren werileblio cicibebe ustunde yaziyo hamdolsun hatta 125 ml yetmio artk bizim d9ymuyo 150 ml ckarcam