Dişleri cıkma asamasındayken malesef öle olabiliyor. Akışına bırak illaki bırakacak benm kızımda öleydi şimdi unuttu bile. Tabi ben küçükken cok emdim ortaokula gecince bıraktım o ayrı 😂 şimdi parmağımın kemiği incelmiş sen düşün sol bas parmagıma yuzuk girmiyo dgerine rahatlıkla giriyo