Aynı şikayetle bizde Arife günü hastaneye gittik 2 buçuk aylık kızım, dinledi doktor ciğerlerinde bir şey yok dedi ilaç vermek istemedi. Serum fizyolojikle açtı burnunu. Eve gelince burnu tıkanınca bizde sık sık temizledik uyurken başını yükselttik terleyince üzerini bekletmeden değiştirdik birde internetten okumuştum zeytinyağı ve karabiber biraz ısıtıp sırtına sürdük. Öksürük bitti gibi azıcık burnu akıyor şimdi. inşallah sizinki de iyileşir çabucak 🙏