180 cmlik var bizde, çokta güzel dalları çok sık ve dökülme yapmıyor çok. nerden aldığımı hatırlamıyorum, aleladr bir dükkandan olmalı. Bundan önce ikea’nın vardı, biraz fazla dökülme yaptı, elden çıkardım. İkea’nın daha güzel olmasını bekliyor insan, beni şaşırtmıştı.
Kedimizi ağaçtan uzak tutmayı, süslerine saldırmamayı öğrettik de acaba oğlana nasıl öğreticez🤦♀️ eline gelen herşeyi çekme döneminde tam, bakalım. Biraz yorucu olabilir bu sene:)