Kızlar bebeğim bugün 7 aylık oldu. Şükür gündüz uykularında düzelme var. Ama gece uyumuyor saat başı, 2 saatte bir kalkıyor. Sorularım şunlar gündüz kaç kez uykuya yatırıyorsunuz? Uyku araları kaçar saat? Birde anne sütünü sagarak veriyorum kaç CC veriyorsunuz?