Mercimek2 Kasımda doğum yaptım yAklaşık 1-2 haftadr akıntım oluyor öncedende vardı ama yeşilimsi sarımsı kovamd abirşey çamaşaırama nadir olark gelsede wcde tuvalt kağıdıyla daha çok görüyrm ve hafifte olsa ağrı yapıor sıcaklıkşa geçiyr gbi ama yine başlıyor sıcak su torbası koyuyrm geçiyr gbi yine başlıor ve sürekli çişim varmış gbi hissedyrm gece su içmek istemiyrm normaldede takığıö zatwn bu konuya eğer çişim gelirde uyanırsam bidaha uyuyamıck şm gbi düşünüorm zaten zor uyuyorm birde bebekle böylede olunca zorlanıprm acaba geçici birleymdr doktora gitsemmi diye düşünüorm kadın doğum mu üroloji mi bilemedim. Emzirioyrmda ilaç verirmiki doktor. Birkere daha böyle olmuştm akıntıyı hatırlamıorm ama en son mikrop kapmışsn demişti üroloji doktoru 2 kutu antibiyotkle anca geçmişti hayatı olumsuz etkilyior wc ye gitmek istemiyrm üşüyr gbi oluyrm ve ağrıor
ntugbahas Mercimek2 eğer idrar yolu iltihabı ise bol bol limonlu maydanoz yemelisiniz. Ben şahsen öyle atlattım. Gece sancı ile uyanıyordum lavaboya gidiyordum yanma hissinden yatamıyordum
Fatmaasel Sabah akşam Sirkeli bir bardak su için gün içinde içtiğiniz suya limon dilimleri atın bide iç çamaşırı günlük değiştirin isterseniz sıcak suya oturun ayaklarınızı sıcak tutun
ozgecicekoglu Bende iki hafta önce yaşadım aynı durumu dahiliye gittim emzirdiğini için antibiyotik vermedi doktor suya karıştırılan bir toz verdi biraz iyi geldi ama bol bol su içmek geçirdi bol su için ve kesinlikle idrarınızı tutmayın ki mesaneniz idrar yolunuz temizlensin. Sıcak suya oturmakta rahatlatır